عربى |English | اردو 
Surah Fatiha :نئى آڈيو
 
Wednesday, April 24,2024 | 1445, شَوّال 14
رشتے رابطہ آڈيوز ويڈيوز پوسٹر ہينڈ بل پمفلٹ کتب
شماره جات
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
تازہ ترين فیچر
Skip Navigation Links
نئى تحريريں
رہنمائى
نام
اى ميل
پیغام
weekly آرٹیکلز
 
مقبول ترین آرٹیکلز
شام میں حضرت عمر بن عبدالعزیزؒ کے مدفن کی بےحرمتی کا افسوسناک واقعہ اغلباً صحیح ہے
:عنوان

اس بات کا امکان خاصا معدوم ہے کہ یہ واقعہ ہوا ہی نہ ہو، اور نری ایک خبر گھڑ لی گئی ہو۔ جنوری کے اواخر میں شامی سوشل میڈیا پر اس معاملہ میں اس قدر تو تکرار ہے کہ اس واقعہ کا نہ ہوا ہونا مستبعد ہے

. باطلفرقے . احوالوقائع :کیٹیگری
حامد كمال الدين :مصنف

شام میں حضرت عمر بن عبدالعزیزؒ کے مدفن کی بےحرمتی کا افسوسناک واقعہ اغلباً صحیح ہے

حامد کمال الدین

شام میں معروف مزارات پر بمباری تو متعدد بار ہوئی۔ لیکن مدفن عمر بن عبدالعزیزؒ کی قصداً توہین (باقاعدہ قبر اکھاڑنا) کا واقعہ اغلباً امسال جنوری میں پیش آیا۔ اس کا ذمہ دار شامی جنرل رمضان یوسف گزشتہ مارچ میں ترکی ڈرون کے ہاتھوں مردار بھی ہو چکا ہے۔ دیکھیے

شام سے باہر یہ خبر البتہ اب نکلی ہے، بذریعہ الجزیرہ اور چند دیگر مصادر۔ اس کی زیادہ بڑی وجہ شام کی باغی و اپوزیشن جماعتوں کے کولیشن "الائتلاف الوطني لقوى الثورة والمعارضة السورية" کی جانب سے اس مسئلہ کو از سر نو اٹھانا ہے۔ دیکھیے کولیشن کی پریس ریلیز مجریہ 29 جنوری:

شامی سوشل میڈیا کو دیکھیں تو بہت زیادہ شور اس مسئلہ پر جنوری کی آخری تاریخوں میں ہی درج ملتا ہے۔ ’’کولیشن‘‘ کی جانب سے اس مسئلہ کو مئی کے اواخر میں از سرنو کیوں اٹھایا گیا؟ زیادہ معلوم نہیں ہو سکا۔ لیکن الجزیرۃ کے نقل کردہ شامی صحافی احمد الشامی کے ٹویٹ  سے معلوم ہوتا ہے کہ قبر کی بےحرمتی اب ایک بار پھر ہوئی ہے۔ احمد الشامی نے صراحت کی ہے کہ ایرانی ملیشیاؤں نے یہ حرکت اس سے پہلے بھی کی اور اب پھر۔  ان کا اشارہ اغلباً جنوری کے واقعہ کی طرف ہے۔

اس بات کا امکان خاصا معدوم ہے کہ یہ واقعہ ہوا ہی نہ ہو، اور نری ایک خبر گھڑ لی گئی ہو۔ جنوری کے اواخر میں شامی سوشل میڈیا پر اس معاملہ میں اس قدر تو تکرار ہے کہ اس واقعہ کا نہ ہوا ہونا مستبعد ہے۔ صرف یہ دیکھنا رہ جاتا ہے کہ یہ حرکت کرنے والا کون ہو سکتا ہے۔

اس سلسلہ میں، لبنان کے ایک سیکولر اخبار ’’المدن‘‘ کی 31 جنوری کی یہ رپورٹ میرے نزدیک قابل توجہ ہے۔

دلچسپ طور پر، ’’المدن‘‘ کے مطابق عمر بن عبدالعزیز کے مدفن میں آتش زنی، تخریب اور لوٹ مار پر مشتمل تصویریں پہلے بشارالاسد کے وفادار ویب سائٹس خصوصاً بشاری خبر رساں ایجنسی ’’سانا‘‘  کی جانب سے نشر ہوئیں۔ بشار کے وفادار ویب سائٹس ’’سانا‘‘ سے پہلے البتہ ایک اور کام کر بیٹھے: 25 جنوری کو  علاقے میں بشاری فوج کی فتح (باغیوں سے اس علاقہ کو واگزار کروانے میں اپنی کامیابی) دکھانے کےلیے علاقے کے اس مشہور مقام مزار عمر بن عبدالعزیز کی بھی تصویر دی۔ مزار کی اس تصویر میں تخریب کاری کے کوئی شواہد نہ تھے۔ جس کا مطلب ہے یہ تخریب شامی حکومت اور اس کی ملیشیاؤں کی اپنی ہے۔

اسی علاقے ’’الدیر الشرقی‘‘ کے ایک صحافی نے اس سلسلہ میں ’’المدن‘‘ کو بتایا: ادلب کے مشرقی دیہات پر روسی حملے کے دوران روسی طیاروں نے اس مزار کو براہ راست نشانہ بنایا تھا، لیکن اس سے صرف مزار کی خارجی فصیل گری تھی اور عمارت کے اندورن کا تھوڑا نقصان ہوا تھا۔ جس کی شامی حکومت اور اس ملیشیاؤں کے اس علاقہ پر حاوی ہونے سے پہلے مرمت بھی کر لی گئی تھی۔  صحافی احمد الدیری نے ’’المدن‘‘ کو اس کی وجہ بتاتے ہوئے کہا: حکومتی ذرائع ابلاغ یہ تصویریں دکھا کر دراصل شام کی باغی جماعتوں کی شدت پسندی دکھانا چاہتے تھے، جو قبروں اور مزاروں کے بیری ہوتے ہیں، تاکہ ادلب کے معرکہ میں ان جماعتوں کے خلاف شامی حکومت کو عالمی تائید حاصل ہو۔

غرض جہادی جماعتوں کی ’’وہابیت‘‘ اور ’’مزار دشمنی‘‘ دکھانے کےلیے حکومتی ملیشیاؤں نے کوئی ایسی گھٹیا تدبیر چلی ہے۔

علاوہ ازیں، ترکی میں حدیث اور استشراق کے ایک پاکستانی پروفیسر ڈاکٹر عالم خان نے شام میں اپنے شخصی ذرائع سے رابطہ کر کے بھی اس واقعہ کی تصدیق کی ہے۔ فیس بک پر ان کا بیان یہاں سے دیکھا جا سکتا ہے۔

یہاں ایک ’منطقی‘ دلیل کا بھی تھوڑا جائزہ لیتے چلیں کہ روافض اور نُصیریہ کا تو کوئی گروہ حضرت عمر بن عبد العزیزؒ کے مزار کے ساتھ یہ حرکت کر ہی نہیں سکتا، کیونکہ یہ تو ان کی قدر ہی بہت زیادہ کرتے ہیں، اس لیے کہ حضرت محمد بن علی (الملقب باقر رحمہ اللہ) کا حضرت عمر بن عبدالعزیزؒ سے کچھ خاطر تعلق رہا تھا۔

تو اس معاملہ میں عرض ہے، یہ تو واقعی کیسے ہو سکتا ہے کہ اہل بیت کے تمام بزرگ، سمیت حضرت محمدؒ بن علیؒ بن الحسینؓ، حضرت عمر ؒبن عبدالعزیزؒ  ایسے ولی اللہ سے محبت نہ کرتے ہوں۔ لیکن اس سے پہلے ہم پوچھ لیتے ہیں کہ یہ کیسے ہو سکتا ہے کہ اِن (حضرت محمدؒ بن علیؒ بن الحسینؓ) کے جد امجد حضرت علیؓ بن ابی طالب حضرت عمرؓ  بن خطاب سے محبت نہ کرتے ہوں؟ کیا سب نہیں جانتے کہ علیؓ، عمرؓ  کے ہاں وزیر اور مشیر کی حیثیت رکھتے تھے اور ان میں پیار اور محبت مثالی تھا؟ لیکن آپ سوچیے حضرت علیؓ بن ابی طالب کی حضرت عمرؓ بن خطاب کے ساتھ اُس اتھاہ محبت کا ان روافض کی صحت پر کیا اثر؟ جس شخص کو یہ معلوم ہے کہ رافضیت ایک مخصوص ایجنڈا ہے، جو بزرگانِ اہل بیت رضوان اللہ علیہم کے صحابہ و تابعین رضوان اللہ علیہم کے ساتھ اُس تمام تر پیار، محبت اور یگانگت کو اپنا ایک ’مخصوص‘ معنیٰ دے کر ہی آگے چلتا ہے، اور یہ کہ مذہب کی اصل بہرحال ان تمام ہستیوں کےلیے بغض ہے، وہ حضرت محمد بن علی باقرؒ کے عمر بن عبدالعزیزؒ کے ساتھ مراسم کو بھی اس کے ’صحیح‘ سیاق میں دیکھ سکتا ہے۔

علاوہ ازیں، رافضہ کے مصادر میں حضرت عمر بن عبد العزیزؒ کےلیے بھی ہمیں لعنت ہی نظر آتی ہے۔ مثال کے طور پر یہ روایت:

قال أبو بصير: كنت مع الباقر عليه السلام في المسجد، إذ دخل عليه عمر بن عبد العزيز، عليه ثوبان ممصران متكئا على مولى له. فقال عليه السلام: ليلين هذا الغلام، فيظهر العدل، ويعيش أربع سنين، ثم يموت فيبكي عليه أهل الأرض، ويلعنه أهل السماء. فقلنا: يا بن رسول الله، أليس ذكرت عدله وإنصافه؟ قال: يجلس في مجلسنا، ولا حق له فيه

ترجمہ: ’’ابو بصیر نے کہا: میں باقر علیہ السلام کے ساتھ مسجد میں تھا کہ عمر بن عبدالعزیز داخل ہوا، اس پر  دو زرد کپڑے تھے، اپنے ایک غلام کا سہارا لیے تھا۔ تب آپ (حضرت باقر) علیہ السلام نے فرمایا: ضرور یہ لڑکا اقتدار پائے گا۔ تب یہ عدل ظاہر کرے گا اور چار سال رہے گا پھر مر جائے گا۔ تب اس پر اہل زمین روئیں گے، اور اہل آسمان اس پر لعنت کریں گے۔ تب ہم نے عرض کیا: اے فرزندِ رسول اللہ! آپ نے تو ابھی اس کے عدل اور انصاف کا ذکر نہیں فرمایا؟ فرمایا: ہماری گدی پر بیٹھا ہو، جس کا اسے کوئی حق نہیں۔

تاآنکہ ہماری اس بات کی غلط تفسیر نہ ہو: ہم نے یہ روایت یہ ’’ثابت‘‘ کرنے کےلیے نہیں دی کہ ضرور انہوں نے ہی یہ کام کیا ہے!!! بلکہ یہ روایت صرف اس زعم کے ازالہ کےلیے کی ہے کہ یہ ٹولہ حضرت عمر بن عبدالعزیز کا کوئی خاص معتقد ہے۔ معتقد یہ کسی کے نہیں ہیں۔

واضح رہے، یہ مضمون شام میں ایسے کسی افسوس ناک واقعہ پیش آنے کے امکانات کو صرف قوی تر بتانے کےلیے تحریر ہوا ہے کہ شواہد زیادہ تر اسی طرف اشارہ کر رہے ہیں۔ کسی کا واقعاتی تجزیہ اس سے مختلف ہو تو وہ ضرور اپنی رائے رکھے۔ خود میں نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ میں شروع دن سے اس واقعہ سے متعلق کچھ قابل اعتبار لوگوں کے ٹویٹ صرف ری ٹویٹ کیے ہیں جبکہ پروفائل میں یہ درج ہے کہ ریٹویٹ کا اینڈورسمنٹ ہونا ضروری نہیں۔

Print Article
Tagged
متعلقہ آرٹیکلز
بھارتی مسلمان اداکار کا ہندو کو بیٹی دینا… اور کچھ دیرینہ زخموں، بحثوں کا ہرا ہونا
باطل- اديان
ديگر
حامد كمال الدين
بھارتی مسلمان اداکار کا ہندو  کو بیٹی دینا… اور کچھ دیرینہ زخموں، بحثوں کا ہرا ہونا تحریر: حامد کما۔۔۔
ماڈرن سٹیٹ محض کسی "انتخابی عمل" کا نام نہیں
باطل- فكرى وسماجى مذاہب
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ماڈرن سٹیٹ محض کسی "انتخابی عمل" کا نام نہیں تحریر: حامد کمال الدین اپنے مہتاب بھائی نے ایک بھلی سی تحریر پر ۔۔۔
رافضہ، مسئلہ اہلسنت کے آفیشل موقف کا ہے
باطل- فرقے
حامد كمال الدين
رافضہ، مسئلہ اہلسنت کے آفیشل موقف کا ہے تحریر: حامد کمال الدین مسئلہ "آپ" کے موقف کا نہیں ہے صاحب،۔۔۔
رافضہ کی تکفیر و عدم تکفیر، ہر دو اہل سنت کا قول ہیں
Featured-
باطل- فرقے
حامد كمال الدين
رافضہ کی تکفیر و عدم تکفیر، ہر دو اہل سنت کا قول ہیں تحریر: حامد کمال الدین ہمارے یہاں کی مذہبی (سن۔۔۔
یہاں کی سیاسی ہاؤ ہو میں ’حصہ لینے‘ سے متعلق ہماری پوزیشن
احوال- تبصرہ و تجزیہ
حامد كمال الدين
یہاں کی سیاسی ہاؤ ہو میں ’حصہ لینے‘ سے متعلق ہماری پوزیشن حامد کمال الدین ہماری ایک پوسٹ پر آنے وا۔۔۔
رواداری کی رَو… اہلسنت میں "علی مولا علی مولا" کروانے کے رجحانات
تنقیحات-
باطل- فرقے
حامد كمال الدين
رواداری کی رَو… اہلسنت میں "علی مولا علی مولا" کروانے کے رجحانات حامد کمال الدین رواداری کی ایک م۔۔۔
یاسین ملک… ہمتوں کو مہمیز دیتا ایک حوالہ
احوال-
جہاد- مزاحمت
حامد كمال الدين
یاسین ملک… ہمتوں کو مہمیز دیتا ایک حوالہ تحریر: حامد کمال الدین یاسین ملک تم نے کسر نہیں چھوڑی؛&nb۔۔۔
ایک کافر ماحول میں "رائےعامہ" کی راہداری ادا کرنے والے مسلمان
راہنمائى-
احوال-
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ایک کافر ماحول میں "رائےعامہ" کی راہداری ادا کرنے والے مسلمان تحریر: حامد کمال الدین چند ہفتے پیشتر۔۔۔
ایک خوش الحان کاریزمیٹک نوجوان کا ملک کی ایک مین سٹریم پارٹی کا رخ کرنا
احوال- تبصرہ و تجزیہ
تنقیحات-
اصول- منہج
حامد كمال الدين
ایک خوش الحان کاریزمیٹک نوجوان کا ملک کی ایک مین سٹریم پارٹی کا رخ کرنا تحریر: حامد کمال الدین کوئی ۔۔۔
ديگر آرٹیکلز
جہاد- سياست
حامد كمال الدين
آج میرا ایک ٹویٹ ہوا: مذہبیوں کے اس نظامِ انتخابات میں ناکامی پر تعجب!؟! نہ یہ اُس کےلیے۔ نہ وہ اِ۔۔۔
باطل- اديان
ديگر
حامد كمال الدين
بھارتی مسلمان اداکار کا ہندو  کو بیٹی دینا… اور کچھ دیرینہ زخموں، بحثوں کا ہرا ہونا تحریر: حامد کما۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
"فرد" اور "نظام" کا ڈائلیکٹ؛ ایک اہم تنقیح تحریر: حامد کمال الدین عزیزم عثمان ایم نے محترم سرفراز ف۔۔۔
Featured-
حامد كمال الدين
مالکیہ کے دیس میں! تحریر: حامد کمال الدین "مالکیہ" کو بہت کم دیکھنے کا اتفاق ہوا تھا۔ افراد کے طور ۔۔۔
حامد كمال الدين
"سیزن" کی ہماری واحد پوسٹ! === ویسے بھی "روایات و مرویات" کی بنیاد پر فیصلہ کرنا فی الحقیقت علماء کا کام ہ۔۔۔
راہنمائى-
شيخ الاسلام امام ابن تيمية
صومِ #عاشوراء: نوویں اور دسویںمدرسہ احمد بن حنبل کی تقریرات"اقتضاء الصراط المستقیم" مؤلفہ ابن تیمیہ سے ایک اقت۔۔۔
باطل- فكرى وسماجى مذاہب
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ماڈرن سٹیٹ محض کسی "انتخابی عمل" کا نام نہیں تحریر: حامد کمال الدین اپنے مہتاب بھائی نے ایک بھلی سی تحریر پر ۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
روایتی مذہبی طبقے سے شاکی ایک نوجوان کے جواب میں تحریر: حامد کمال الدین ہماری ایک گزشتہ تحریر پ۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ساحل عدیم وغیرہ آوازیں کسی مسئلے کی نشاندہی ہیں تحریر: حامد کمال الدین مل کر کسی کے پیچھے پڑنے ی۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
خلافت… اور کچھ ’یوٹوپیا‘ افکار تحریر: حامد کمال الدین گزشتہ سے پیوستہ: دو سوالات کے یہاں ہمیں۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
خلافت مابین ‘جمہوری’ و ‘انقلابی’… اور مدرسہ اھل الاثر تحریر: حامد کمال الدین گزشتہ سے پیوستہ: رہ ۔۔۔
تنقیحات-
حامد كمال الدين
عالم اسلام کی کچھ سیاسی شخصیات متعلق پوچھا گیا سوال تحریر: حامد کمال الدین ایک پوسٹر جس میں چار ش۔۔۔
باطل- فرقے
حامد كمال الدين
رافضہ، مسئلہ اہلسنت کے آفیشل موقف کا ہے تحریر: حامد کمال الدین مسئلہ "آپ" کے موقف کا نہیں ہے صاحب،۔۔۔
Featured-
باطل- فرقے
حامد كمال الدين
رافضہ کی تکفیر و عدم تکفیر، ہر دو اہل سنت کا قول ہیں تحریر: حامد کمال الدین ہمارے یہاں کی مذہبی (سن۔۔۔
تنقیحات-
اصول- منہج
Featured-
حامد كمال الدين
گھر بیٹھ رہنے کا ’آپشن‘… اور ابن تیمیہؒ کا ایک فتویٰ اردو استفادہ: حامد کمال الدین از مجموع فتاوى ا۔۔۔
Featured-
تنقیحات-
حامد كمال الدين
ایک نظامِ قائمہ کے ساتھ تعامل ہمارا اور ’اسلامی جمہوری‘ ذہن کا فرق تحریر: حامد کمال الدین س: ۔۔۔
اصول- ايمان
اصول- ايمان
حامد كمال الدين
عہد کا پیغمبر تحریر: حامد کمال الدین یہ شخصیت نظرانداز ہونے والی نہیں! آپ مشرق کے باشندے ہیں یا ۔۔۔
تنقیحات-
راہنمائى-
حامد كمال الدين
مابین "مسلک پرستی" و "مسالک بیزاری" تحریر: حامد کمال الدین میری ایک پوسٹ میں "مسالک بیزار" طبقوں ۔۔۔
کیٹیگری
Featured
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
Side Banner
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
احوال
تبصرہ و تجزیہ
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
اداریہ
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
اصول
منہج
حامد كمال الدين
ايمان
حامد كمال الدين
منہج
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
ایقاظ ٹائم لائن
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
ذيشان وڑائچ
مزيد ۔۔۔
بازيافت
سلف و مشاہير
حامد كمال الدين
تاريخ
حامد كمال الدين
سيرت
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
باطل
اديانديگر
حامد كمال الدين
فكرى وسماجى مذاہب
حامد كمال الدين
فرقے
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
تنقیحات
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
ثقافت
معاشرہ
حامد كمال الدين
خواتين
حامد كمال الدين
خواتين
ادارہ
مزيد ۔۔۔
جہاد
سياست
حامد كمال الدين
مزاحمت
حامد كمال الدين
قتال
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
راہنمائى
شيخ الاسلام امام ابن تيمية
حامد كمال الدين
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
رقائق
اذكار و ادعيہ
حامد كمال الدين
اذكار و ادعيہ
حامد كمال الدين
اذكار و ادعيہ
حامد كمال الدين
مزيد ۔۔۔
فوائد
فہدؔ بن خالد
احمد شاکرؔ
تقی الدین منصور
مزيد ۔۔۔
متفرق
ادارہ
عائشہ جاوید
عائشہ جاوید
مزيد ۔۔۔
مشكوة وحى
علوم حديث
حامد كمال الدين
علوم قرآن
حامد كمال الدين
مریم عزیز
مزيد ۔۔۔
مقبول ترین کتب
مقبول ترین آڈيوز
مقبول ترین ويڈيوز